[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Bark!
AngelTimДата: Субота, 07.04.2012, 20:35 | Повідомлення # 1
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 235
Нагороди: 6
Репутація: 48
Статус: Offline
Човни виготовлені згідно ТУУ 35.1-2733708903-001-2004 Регістр судноплавства України № ССП 22-3-209-05. Всі човни виготовляються з високоміцних синтетичних матеріалів виробництва Кореї 950 г/м2, виробництва Німеччини VALMEX 1100 г/м2 з використанням сучасної технології. Наші човни відрізняються надійністю і відмінними морехідними якостями. Ручна робота дозволяє гарантувати якість і надійність. Моделі БТ-360S, БТ-420S випускаються з п'ятишарового посиленого матеріалу щільністю 1100г/м2. Всі моделі можуть бути виготовлені з матеріалу 1100 г/м2 на замовлення. Вартість човна при цьому збільшується на суму від 550 до 650 грн.
 
AngelTimДата: Субота, 07.04.2012, 20:39 | Повідомлення # 2
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 235
Нагороди: 6
Репутація: 48
Статус: Offline
БАРК" - це гребні та моторні надувні човни, кожна з яких має кілька модифікацій. Всі човни виготовляються з високоміцних синтетичних матеріалів з використанням сучасної технології і відрізняються надійністю, універсальністю і відмінними морехідними якостями. Ручна робота дозволяє гарантувати якість і надійність. Призначення: Надувні човни "БАРК" належать до класу прогулянкових човнів і призначені для відпочинку на воді, полювання, риболовлі, туризму та використання в якості допоміжного плавзасобу на борту катерів, яхт та інших суден. Виготовлено відповідно до ТУУ 35.1 -2733708903-001-2004. Регістр судноплавства України № ССП 22-3-209-05.   1 - надувний човен; 2 - еластична внутрішня перегородка; 3 - клапан наповнення; 4 - жорсткий транец; 5 - сидіння жорстке; 6 - кочети; 7 - лееродержатель; 8 - леєр; 9 - кронштейн для кріплення жорсткого сидіння; 10 - ручка для перенесення; 11 - вузол буксирувальний; 12 - кишені для рейкового настилу; 13 - рейковий настил (знімний днищевой); 14 - навісний транец для кріплення двигуна; 15 - веслодержатель. Тільки при розумному розподілі вантажу човен зберігає необхідну плавучість і не перевертається. Тому не розміщуйте все на одному боці. Розподіліть вантаж рівномірно всередині човна, при цьому всі речі повинні бути надійно закріплені і перебувати на дні човна. Надувний човен сконструйована таким чином, що при повному пошкодженні однієї повітряної камери (відсіку балона) забезпечується достатня стійкість за рахунок інших повітряних камер, завдяки чому Ви спокійно і безпечно дістанетеся до найближчого берега. Для запобігання попадання води в човен оболонку ушкодженої повітряної камери витягніть вгору. При тривалих маршрутах плавання на борту необхідно мати ліхтарик, аптечку та рятувальний жилет. Клапан має два положення рухомої частини А, що відповідають двом його станам (режимам): - Рухома частина А висунута - клапан в робочому стані (режим наповнення відсіку повітрям)
 
HobiДата: Четвер, 14.06.2012, 18:44 | Повідомлення # 3
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 78
Нагороди: 4
Репутація: 10
Статус: Offline
Шо ше сказати про Барк, не для реклами бренду- сам років 5 плаваю на Барк 240. Дуже гарна якість. Минулого року якось заплив носом під деревяний місток, розпоров зверху цвяхом диру на 5см, заклеїв латками з ремкомплекту який входить до комплектації лодки, там також є клей.
 
AndarielДата: П`ятниця, 27.09.2013, 01:15 | Повідомлення # 4
ххх
Група: Администраторы
Повідомлень: 41
Нагороди: 0
Репутація: 50
Статус: Offline
Барк це фірма дійсно не для реклами!!! Хороші човни так звані )))Робочі(((рекомендую усім спробувати непожалієте!! beer booze
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: